Translate

piątek, 7 czerwca 2013

Rival de Loop Hydro krem pod oczy

Hej!
Nie wiem jak u Was, ale w Poznaniu jest wreszcie piękna pogoda! Słońce świeci od samego rana, nie możemy więc zapomnieć o prawidłowym nawilżeniu naszego ciała. Dzisiaj chcę Wam pokazać kosmetyk rossmann'owej marki Rival de Loop: Hydro krem pod oczy.
Skusiłam się na niego podczas niedawnej promocji w Rossmann'ie i zamiast ok 9 zł, dałam za niego tylko 4 z groszami ;d
Krem zamknięty jest w 15 ml tubce zakończonej niewielkim otworem. Przyznam szczerze, ze miałam nadzieję, iż będzie to roll-on zakończony srebrną kulką, jednak taka aplikacja również okazała się być bardzo wygodna. Otwór jest naprawdę niewielki, dzięki czemu nie wydostaje się z niego zbyt duża ilość produktu.
Konsystencja kremu bardzo mi odpowiada - jest lekka i szybko się wchłania w skórę, dzięki czemu kosmetyk może być stosowany również pod makijaż. 
Codziennie rano i wieczorem wklepuję go w oczyszczoną skórę wokół oczu. Mimo lekkiej formuły, krem zapewnia skórze optymalny poziom nawilżenia - zawiera 24-godzinny hydrokompleks, który intensywnie dba i pielęgnuje delikatną skórę wokół oczu przez cały dzień. 
Po kilku dniach stosowania rzeczywiście zauważyłam poprawę. Skóra jest gładka i odprężona. Wygląda świeżo i promiennie.
Dużym plusem jest dla mnie fakt, że krem może być stosowany przez osoby noszące soczewki kontaktowe - noszę je od kilku lat. Krem jest produktem naturalnym, nie zawiera substancji zapachowych ani parabenów.
Na opakowaniu znajdziemy też informację, że zawarta w kremie witamina E zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. Nie mam jeszcze zmarszczek, ale mam nadzieję, że rzeczywiście tak jest i krem przeciwdziała ich powstawaniu ;)
Nie sądziłam, że krem, za który dałam niecałe 5 zł, okaże się być tak dobrym produktem.

26 komentarzy:

  1. Obecnie pod oczy używam kremu z Eva Natura i spisuje się całkiem nieźle ;)
    Ale z przyjemnością ten wypróbuje jak ten się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miała kapsułki tej firmy i jakoś nie specjalnie przypadły mi do gustu. Od tamtej pory nic nie kupowałam z tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Póki co nie używam takich kremów, ale warto wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę kupić koniecznie na jakiejś promocji :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam go :) ale po raz drugi nie kupiłam już, nie był zły, po skończeniu go coś mi wtedy innego wpadło w ręce

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie mi się kończy krem pod oczy może to ten będzie jego następcą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja poszukuję czegoś na cienie pod oczami...
    Ten również wygląda dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam z tej firmy płyn do demakijażu ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna recenzja! spróbuję tego kremiku, zwłaszcza że cena nie jest wygórowana

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się cieszę, że w Poznaniu wreszcie przyszło słońce bo ile można na nie czekać. zaraz będzie przecież lato ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubimy kremy pod oczy, tego nie mieliśmy, ale skoro go polecasz a cena jest aż tak niska to się skusimy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam wersję Q10. Krem może cudów nie robił ale nie był zły ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem wierna żelom pod oczy floslek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. OOO tani, a dobry czyli znowu coś dla mnie o czym nie słyszałam:) Chętnie go kupię!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt w fajnej cenie! Trafia na moją listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedy wybierzemy sie na kawe ? ;) kolezanko blogerko z Poznania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią się spotkam na kawę :)
      już jestem praktycznie po sesji, także teraz mam sporo wolnego.
      pracuję na pół etatu, więc mam czas zarówno w tygodniu, jak i w weekendy ;d także kiedy Ci pasuje? ;)

      Usuń
    2. ja tez pracuje od niedawna i studiuje dziennie a sesja niestety dopiero mi sie zaczyna i mam teraz mega zapiernicz ale mysle , ze za tydzien dwa bedzie juz spoko

      Usuń
  17. nigdy nie używałam tego produktu :) ciekawa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do mnie i obserwowania jak również komentowania!
    Będę ogromnie wdzięczna!:)
    Zobacz jakie nowości są w mojej garderobie!
    http://livefashionablyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mam żadnego kremu pod oczy już od dawna, a ten na pewno zachęca, dodatkowo za tak niską cenę.

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odkąd pamiętam szukam dobrego kremu pod oczy i do tej pory na taki nie trafiłam... A tego na pewno spróbuję, mam nadzieję, że i mi będzie pasował :)

    OdpowiedzUsuń